quinta-feira, 3 de outubro de 2013

Lecke


Ismerkedés / Bemutatkozás

A repülőgépen

A New Yorkból Budapestre tartó repülőgépen két házaspár ugyanabban a sorban ül.

JÓZSEF:        - Bocsánat, ez nem a te szemüveged? Épp most esett le.

ÉVA:              - Köszönöm, szerencse, hogy nem törölt el.

JÓZSEF:        - Először utazod Budapestre?

ÉVA:              - Nem. Látogatóba megyünk vissza. 35 éve Amerikában élünk.

ESZTER:        - Vannak még Magyarországon rokonaid?

ZOLTÁN:      - Nincsenek. Üzleti úton vagyunk és szeretnénk többet látni az országból. Engedjék meg,                                hogy bemutatkozzam, Koós Zoltán vagyok és a feleségem, Éva.

JÓSZEF:        - Simon József vagyok és ő a feleségem Eszter. Mi Budapesten lakunk. Látogatóban voltunk                         Amerikában.

ÉVA:             - Te mivel foglalkozol?

JÓZSEF:       - Eszter tanár, én peddig orvos vagyok. És ti?

ZOLTAN:     - Éva egy bankban dolgozik, én meg számítógépeket adok el a fiammal. Nektek van                                         gyereketek?

ESZTER:       - Igen, egy fiú és egy lány. Általános iskolába járnak. Most a nagymama vigyáz rájuk. Biztosan                         várnak ránk a repülőtéren.

ÉVA:            - Nézzék, már szállunk is le!  

ENGEDJE MEG, HOGY BEMUTATKOZZAM = Deixe me apresentar
TE MIVEL FOGLALKOZOD ( MIT CSINÁLSZ) = qual sua profissão // o que você faz?

Agora que vocês viram um diálogo, tentem introduzir a vocês mesmos aqui nos comentários.
Começarei me apresentando:

Sziasztok!
A nevem Gabriel (Gábor), 22 éves vagyok, Brazíliában lakom az Assis városban. Diák vagyok és tanulok az egyetemen.

Um comentário:

  1. Estou com um fascínio pelo idioma húngaro, faço-lhe questão para que me dê o contato para podermos conversar sobre.

    ResponderExcluir